Співачка УЛЯ – це легкий чистий подих натуральної творчості у важкому повітрі синтетичного світу, де панує віртуальний маскарад. УЛЯ дарує цьому світу ліричний джаз. Її пісні створюють затишок, у якому кожен знов відчуває себе відвертою дитиною. Днями УЛЯ презентувала чергову композицію “Одна любов” і відверто поспілкувалася зі STARBOM.
СЛУХАЄМО ТА ДИВИМОСЬ: ULYA – Одна любов
“Всередині мене досі живе дитина”
Улю, коли слухаєш твої пісні, виникає бажання загорнутись у теплу ковдру біля каміну, налити гарячого чаю і дозволити собі знову бути дитиною… Як це тобі вдається?
Приємно, що моя творчість справляє саме таке враження. Мабуть, це відбувається… якось… органічно. Бо під час написання музики я також створюю сама собі затишну атмосферу, наповнюю простір навколо себе теплою енергією. В мене завжди таке приглушене світло, я вкриваюся теплою ковдрою – і пишу. Всередині мене досі живе дитина, яка довірливо відкриває обійми цьому світові. Тому, напевно, це відчувається в моїй творчості.
Тобто твою творчість можна назвати екологічною?
Так, у всіх сенсах. Звучання натуральних інструментів не замінить електронна музика. Звичайно, можна міксувати, але при цьому важливо не втратити чистоту і філігранність живих звуків.
Я взагалі за екологічність в усьому. У гонитві за трендами втрачається особистість. Наприклад, моя зовнішність натуральна. Коли дівчата наколюють собі все, що тільки можна, мені стає сумно. Бо вони тікають від своєї справжньої природи й втрачають індивідуальність. Я не проти догляду за собою, але в усьому повинна бути гармонія.
Також я за екологічні відносини, коли тебе поважають як особистість: ти маєш право на свою особисту думку, свій особистий простір. Відносини, в яких люди не травмують один одного, а справді кохають.
Щоб не мерзнути, запрошувала хлопця на побачення… в трамвай
Скажи, чи можливо в наш час залишатися щирою із собою та оточуючим світом?
Так, звичайно. Я вважаю щирість основою успіху. Поруч зі щирою людиною оточуючі відчувають себе у безпеці. Щирість – це можливість проживати своє життя, виконувати свою місію, а не грати в якісь там ігри. Бо можна загратись і втекти далеко від себе. В мене взагалі відсутнє це “доросле” відчуття небезпечності оточуючого світу. Я не боюся акул шоу-бізнесу, які жадають мене з’їсти. Я не підозрюю людей в тому, що вони жадають встромити мені ножа в спину. Навіть якщо такі трапляться на моєму шляху, я витягну ножа, рана загоїться, і я піду далі… Для мене це не привід ховатись від людей. Їхня поведінка – їхня відповідальність. А я хочу залишатися справжньою. Це моє бажання і моя цінність.
Днями ти презентувала композицію “Одна любов”. Це автобіографічна історія?
Так, автобіографічна і дуже романтична (посміхається). Хлопець був моїм натхненником. Але у нього не було можливості запросити мене в кафе, і ми мерзли зимовими вечорами біля мого під’їзду. Та я ж розумна дівчинка – придумала креативний вихід. Ми сідали у трамвай і намотували круги, щоб не мерзнути. Гріла любов і одна чашка кави на двох…
Ти можеш будувати стосунки з хлопцем, який неспроможний елементарно пригостити тебе кавою? Чи є перспектива в таких стосунках? Ти – творча особистість. Кажуть, поруч з такими дівчатами повинен бути “земний, хазяйновитий” чоловік, який може забезпечувати всі творчі примхи своєї пасії…
Як на мене, орієнтир на матеріальне становище – це не про любов. Я завжди звертаю увагу на мислення людини. Якщо є інтелект, перспектива буде. Матеріальний дискомфорт – тимчасове явище. Сьогодні гроші є, завтра немає. І навпаки. Але коли у людини бідне мислення, коли людина ігнорує свої бажання, бо “це дорого”, у такому випадку перспектива точно відсутня.
В коханні награлася у “Рятівника Малібу”
В твоїй пісні “Одна любов” є такі рядки: “Ми – мов бездомні діти, нас Тітка Любов обдурила…”. Досить неоцікувані порівняння для романтичних спогадів. І ще: чому Він – Кай, а Ти – Герда? У казці “Снігова Королева” Кай та Герда – брат і сестра…
Тітка Любов обдурила, тому що я справді думала, що в нас є майбутнє. Мабуть, я знаходилася в іншому вимірі й наділила свого обранця тими якостями, якими він не володів. Класична дівоча історія (сміється). Так, Любов створює Ілюзію. Виявилося, що ми дуже різні.
Чому образи Кая і Герди? Бо зараз розумію, що з тим хлопцем ми були більше братом та сестрою, ніж закоханою парою. Кай розумний хлопчик. Але потрапив під вплив злих людей і почав дивитись на світ під іншою призмою. Ну, а Герда – добра дівчинка, яка хотіла пограти у гру “Рятівник Малібу” (посміхається). На неї злі чари не діяли, вона хотіла показати Каю, що світ безпечний, що він потрібен, що його таланти тут цінують. Врешті-решт, Герді набридло запевняти Кая в тому, у що він вперто відмовлявся вірити.
СЛУХАЄМО ТА ДИВИМОСЬ: ULYA – Одна любов
Що для тебе Кохання?
Сильне почуття, яке на деякий час сприяє відключенню мозку. І тому стимулює творчість (сміється). Наступний крок – вибір на користь відносин. Кохання – це вогонь, а компроміси – дрова.
Що для тебе Музика?
Зцілююча сила. Енергія, що проникає у підсвідомість і може лікувати, надихати, сприяти розвитку… або деградації. Тому треба прискіпливо обирати музику, яку ти слухаєш.
“Продюсери знають, як зробити вас відомим. Але вони не знають, як зробити вас щасливим…”
Чи важко тобі далося рішення присвятити своє життя музиці?
Легко. Без сумнівів. Я зрозуміла це ще в ранньому дитинстві. Коли всі діти спали, я співала. Без пафосу кажу: музика – сенс мого життя, моє призначення. Я завжди відчувала цей поклик всередині себе.
Чи підтримувала тебе у цьому рішенні родина?
О, спочатку були непорозуміння й навіть скандали! Тато хотів, щоб я здобула освіту юриста, мама – лікаря. Мої ж контраргументи були наївно-прозорими. Я пояснила, що злочинець від мене втече за хвилину, бо мені стане його шкода. І що я втрачу свідомість за хвилину до операції – перш ніж це зробить мій пацієнт (сміється). Батьки все зрозуміли й залишили мене в спокої. Я пам’ятаю, як прокидалася о четвертій ранку на перший автобус, їхала до коледжу грати на фортепіано, бо вдома не було інструменту. І тоді мама скорилася моєму ентузіазму: «Господи, чим би дитя не гралося, аби не плакало» (посміхається). Але я не гралася. Я грала! Пройшла експрес-підготовку і без базової освіти вчилася на бюджеті! Навіть краще за тих, хто до цього близько 10 років вчився у музичній школі.
Чи потрібна музична освіта, щоб створювати музику?
Я закінчила Академію музики імені Глієра за спеціальністю “естрадний вокал”. Але, на мою думку, сучасному вокалісту не обов’язково мати фахову освіту. Як варіант – уроки вокалу у досвідченого викладача. Фаховий заклад, звичайно, стимулює розвиток: тебе вчать співати в різних стилях, бути універсальним вокалістом. А от для того, щоб писати музику, думаю, освіта потрібна. Треба володіти інструментом, на якому ти цю музику створюєш. Вміти імпровізувати. І в ідеалі трохи знати теорію музики. Але насправді все залежить від людини. Якщо вона відчуває справжню жагу до музики, в неї все вийде.
Що хочеш сказати починаючим українським музикантам?
Хочу порадити йти за покликом свого серця, завжди чути себе. Дозволяти собі бути дитиною у затишній казковій атмосфері. Задавати собі питання: “Що я насправді хочу донести своєю творчістю? Що я насправді відчуваю?”. Тому що продюсери знають, як заробляти гроші і зробити вас відомим. Але вони не знають, як зробити вас щасливим…
СЛУХАЄМО ТА ДИВИМОСЬ: ULYA – Одна любов
ULYA співпрацює зі STARBOM.COMpany – промо-компанією продюсера особистостей, медіаексперта Дениса Путінцева.