Двейн Джонсон і Кевін Харт у новій шпигунській комедії «Півтора шпигуна» від студії Universal Pictures. Двоє колишніх однокласників опиняються в епіцентрі змови, пов’язаної з передачею військових таємниць. Один з них – стабільний лузер, інший – зірка в минулому. Доки вони з’ясовували у що вляпались, то відступати запізно… Дрімтім приступає до виконання нових обов’язків! В головних ролях Двейн Джонсон («Форсаж 7», «Геркулес») та Кевін Харт («Шалений патруль», «Думай, як чоловік»). Також до акторского складу приєдналися Емі Раян ( «Міст Шпигунів», «Бьордмен»), Аарон Пол (тересеріал «Пуститися берега») та Даніель Ніколет (телесеріал «Гра»).
Стрічку було знято режисером Роусоном Маршаллом Тьорбером («Ми – Міллери») за сценарієм Айка Барінголца, Девіда Штассена та Роусона Маршалла Тьорбера. Продюсерами виступили Пітер Прінціпато, Скотт Стубер, Пол Янг та Майкл Фоттрель.
«Півтора шпигуна» виходить в український прокат 30 червня 2016.
«Те, що дійсно привернуло мою увагу, – це ідея, що я приміряю комедійний образ, а Кевін, один з найуспішніших коміків в світі, виступить в ролі «партнера коміка». Таким чином ми обидва потрапляємо в ситуацію, де нам доведеться розім’яти різні м’язи, а потім все перетнеться і ми зустрінемося посередині», – говорить Двейн Джонсон.
«Я лише партнер головного коміка в цьому фільмі, весь комедійний тягар лежить на Двейні, і ми подумали, що це буде буде цікаво та точно весело», – додає Харт. «Крім того, глядачі побачать Двейна у його звичному образі – хлопця, який може добряче відгамселити. Але поєднання мене та Двейна – це було переможне рішення, енергія між нами – дивовижна».
Успішний комедійний режисер Тьорбер, для якого «Півтора шпигуна» – дебют в жанрі екшну, відмічає: «Моя порада для всіх, хто збирається зняти комедійний екшн вперше – запросіть Двейна Джонсона та Кевіна Харта і це набагато полегшить вашу роботу. Візьміть найсмішнішого хлопця в світі і найбільшу зірку екшну та поєднайте їх».
На початку фільму герой Джонсона з’являється у шкільних спогадах як лузер з невдалим прізвиськом. Дитина з зайвою вагою та ніжною душею, він стає легкою здобиччю для шкільних хуліганів, і змушений покинути школу після принизливого епізоду – хлопці схопили його та кинули голим у центр заповненого спортзалу. Персонаж Харта, Кельвін – топ спортсмен, суперзірка школи, хлопець, для якого немає меж, і всі переконані, що в майбутнього на нього чекає шалений успіх.
Двадцять років потому Кельвін – звичайний бухгалтер, що застряг посередині кар’єрних сходів і не заслужив навіть поваги з боку своїх колег. До Кельвіна доходить шокуюча реальність його мізерного існування, коли на носі зустріч однокласників. Тим часом пухкий лузер перетворився на впевненого та чарівного Боба із зовнішністю громили, навичками і інстинктами співробітника ЦРУ та із захоплюючим життя, яке Кельвіну важко й уявити.
Насправді вони ніколи не були друзями. Але Боб запам’ятав Кельвіна як друга, оскільки в той жахливий день у спортзалі Кельвін запропонував йому свою куртку, аби прикритись. Тож Боб запрошує його на пиво перед зустріччю однокласників. Якої шкоди може завдати зустріч старих друзяк?
Протягом декількох годин, здавалося б, випадкове прохання Боба проаналізувати деякі фінансові дані кидає Кельвіна у вир подій навколо крадіжки кодів шифрування для супутникової системи розвідки США, що ставить під загрозу глобальну безпеку.
Харт коментує: «Кельвіну доводиться робить речі, які він ніколи не бачив і не робив раніше. У нього навіть немає часу це усвідомити та якось зреагувати. Він дійсно як риба, яку витягли з води».
На противагу Кельвіну Боб ніколи не втрачає свого оптимізму, незважаючи на всі небезпечні ситуації, в які вони потрапляють. Крім того, він ніколи не перестає захоплюватися своїм другом. «Маємо хлопця, який обожнює екшн – це Боб», – розповідає Джонсон. «Інший хлопець просто його ненавидить. Він відмовляється брати в цьому участі. Та найкрутіший момент це те, що він досі бачить в Кельвіні героя. Так склалось в школі і цей образ нікуди не зник, хоча реальність кардинально змінилась. Мені подобається ідея, що вони тепер дві дорослі людини, Боб став сильним, але не перестає молитися на Кельвіна, вважаючи його найкращим».
«Фільм показує, як інші сприймають нас по шкільним образам», – відмічає продюсер Скотт Стубер. «Усі травми дорослих – це те, що ми принесли з дитинства, і ви або працюєте над ними та еволюціонуєте, або продовжуєте комплексувати і це виливається у вашу неадекватну поведінку. Я думаю, що це досить цікава ідея для дослідження у комедії такого масштабу. Боб зробив неможливе, аби показати, що він пережив те, що трапилося з ним … але чи дійсно йому вдалося повністю усунути проблему?»
Це питання стоїть у центрі сюжету, коли, здавалося б, куленепробивний Боб зустрічає своїх старих заклятих ворогів зі школи і все складається не так, як очікувалося. «Справа в тому, що, незважаючи на те, що Роббі перетворився у кремезного хлопця, всередині він все ще та сама мала дитина з усіма його комплексами та дивакуватостями», – коментує Тьорбер. «Якщо ви не працюєте над своїм характером, нічого не зміниться».
Попри всі відмінності, Боба та Кельвіна поєднує прагнення довести щось, що турбувало їх протягом двох десятиліть – хоча і з абсолютно різних причин – і вони можуть допомогти один одному розібратися зі своїми проблемами.
«Півтора шпигуна» висвітлює такі важливі теми, які приховані під шкірою кожного дорослого героя: вміння постояти за себе перед хуліганами у школі, можливість стати тим, ким хочеш, не обмежуючи себе минулим. «Крім того, в фільмі вдосталь екшну від Джонсона та гумору від Харта, тож я думаю, що ми отримали чудовий результат» – додає Тьорбер.
«Ми хотіли зберегти таємницю і не розкривати, хто ж Боб насправді настільки довго, наскільки це можливо, оскільки це створює велике напруження та стрес для Кельвіна», – говорить Айк Барінголц, який разом з Девідом Штассеном написали сценарій до фільму.
«Мені подобається грати леді бос», – коментує Раян свою роль. «Харріс любить свою роботу. Вона завжди має кілька агентів з собою і змушує їх робити брудну роботу за неї. Ми з Роусоном обговорювали цей персонаж і дійшли згоди, що вона сильна жінка, а також вирішили дозволити їй розкрити свою садистську сторону».
У ролі колишнього напарника Боба, Філа, Аарон Пол. Філа вбили під час виконання завдання і тепер він знову з’являється в пам’яті Боба, а Боб одержимо прокручує в голові останні хвилини з ним. Він звинувачує себе в тому, що вчасно не врятував Філа, і все ще сподівається знайти якусь зачіпку, яку він впустив.
«Філ є каталізатором», – розповідає Пол. «Після його смерті Бобу зриває дах і він починає своє власне несанкціоноване розслідування, щоб знайти винних та помститися. Крім Кельвіна Філ був єдиною людиною, кому Боб довіряв. Ви побачите, що у них були гарні стосунки, а потім раптом Філ помирає» .
Кельвін переймається не тільки через себе, а через свою дружину Меггі, яку грає Даніель Ніколет. Оскільки він вже не може вибратися з цієї ситуації, Кельвін намагається принаймні приховати від Меггі те, що відбувається в надії врятувати її та в процесі не зруйнувати те, що залишилося від їхнього шлюбу.
Творці фільму обрали Ніколь, оскільки вони шукали когось, хто міг би поглинути величезну енергію її зіркового колеги і відбити її частково. «Найстрашніше, що може бути, окрім спроб бути смішною поруч з Кевіном Хартом, це кинути Двейна Джонсона в кімнату, коли ти в ній знаходишся. Це не так просто не відставати від них, вони обидва неймовірні».
Технологія заміни обличчі дозволила молоду танцівнику Сіоне Келепі зіграти Роббі у шкільному віці. На обличчя Келепі завдяки цифровій технології наклали риси Джонсона, але танцювальні рухи виконував він сам.